Взаєморозрахунки з постачальниками, акт звіряння взаєморозрахунків.

2024-04-11 22:30:00 - ERneSt⚡️os

Акт звірки взаєморозрахунків

В Syrve можливо переглянути всю історію взаєморозрахунків з певним контрагентом за накладними та платіжними документами, а також звірити залишки на початок та кінець періоду. Для цього призначено документ Акт звіряння взаєморозрахунків. До нього потрапляють усі транзакції із розділу «Зобов'язання» Плану рахунків. Такий документ можна отримати зі списку постачальників або гостей. Контрагент – це постачальник чи гість, і навіть може бути одночасно постачальником і гостем.


Отримати інформацію про взаєморозрахунки за накладними можливо також із картки рахунку, наприклад, «Заборгованість перед постачальниками».


Щоб сформувати Акт звіряння за контрагентом, що цікавить, потрібно обрати його в списку постачальників або гостей і натиснути кнопку Акт звіряння.


Також Акт звіряння за постачальником, який цікавить користувача, можна отримати зі звіту Баланс по постачальникам за допомогою кнопки Акт звіряння.


В акті показано контрагент, за яким сформовано документ, змінити його не можна.


Задасти період звіряння за допомогою полів За період, з та по та далі натиснути кнопку Оновити. За замовченням відображаються дані за поточний місяць.


По кожній позиції в Акті звіряння показано таку інформацію:


– порядковий номер позиції.

Дата – дата документа чи транзакції.

Найменування – інформація про документ або транзакцію:

Дебет/Кредит – сума на відповідній стороні проведення щодо контрагента:


Залишок на кінець = Залишок на початок + Дебет – Кредит.


З Акту звірки можна відкрити документ або транзакцію оплати для перегляду та редагування (подвійним клацанням миші за цією позицією акта). Список позицій в Акті звіряння можна сортувати та фільтрувати, наприклад, за назвою. Акт звіряння можна вивантажити до MS Excel.

Взаєморозрахунки з постачальниками

Для обліку взаєморозрахунків із постачальниками призначено рахунок «Заборгованість перед постачальниками». Під час проведення накладної її сума автоматично записується в кредит цього рахунку. Якщо розрахунки з постачальниками здійснює співробітник, якому спеціально для цих цілей видаються гроші, його слід вказати при формуванні накладної, тоді сума накладної записується на рахунок цього співробітника, а при оплаті буде автоматично списана з його підзвіту. Факт оплати накладних має бути відповідним чином зареєстрований у системі.


Суму ПДВ на вартість придбаних товарів за накладною може бути виділено та враховано на окремому рахунку. Необхідність такого обліку визначається в налаштуваннях торгового підприємства на закладці Налаштування обліку.


Також у системі реалізовано можливість автоматичного контролю закупівельних цін на товари, що надходять від постачальників. При цьому у разі відхилення від заданої норми система може забороняти проведення накладної або просто інформувати про цей факт.


Аналіз стану поточних взаєморозрахунків з усіма контрагентами – співробітниками, гостями та постачальниками – може бути виконаний за допомогою різних звітів, які надаються Syrve.



More Posts