ERneSt⚡️os 5 months ago
kolomoyets #syrve

Обробка доставки на станції (що надійшла з КЦ

SyrveDelivery — це модуль для програми Syrve, який дозволяє запускати доставку готових страв, а також замовлення на самовивіз. Функціонал модуля дозволяє збирати замовлення на доставку з різних джерел і автоматично вивантажувати їх в Syrve завдяки налаштованій інтеграції з зовнішніми сервісами. Сумісний з режимами Фастфуд і Ресторан.

Якщо у вас вже є сайт або мобільний додаток, модуль дозволяє налаштувати з ними інтеграцію. У такому випадку замовлення з сайту або додатку відразу будуть надходити в Syrve, і їх не доведеться переносити вручну. В SyrveDelivery буде переноситися інформація про склад замовлення, кількість страв, ПІБ і номер телефону клієнта, а також адреса доставки. Співробітнику доставки або касиру буде потрібно лише відправити надійшовший замовлення на кухню і проконтролювати його приготування.

Якщо у вас немає власного штату кур'єрів і ви не хочете наймати співробітників, SyrveDelivery дозволяє підключити сервіси доставки, такі як Bolt або Glovo. Після того, як кухня починає готувати замовлення, співробітник через Syrve вибирає потрібну службу доставки та викликає кур'єра. Статуси приготування та доставки будуть оновлюватися в системі, що дозволить краще контролювати замовлення.


Можливість обмежити зони та умови доставки і сервіс геокодування дозволяють системі автоматично визначати найближчий ресторан до адреси доставки та передавати замовлення на конкретну точку. Якщо у вас кілька точок або ви не хочете доставляти замовлення по всьому місту, у налаштуваннях ви можете вручну обмежити зону доставки.

Робота з замовленнями в SyrveDelivery


Для роботи з замовленнями доступний список замовлень з вказівкою їхніх статусів доставки. За замовчуванням у списку відображаються тільки замовлення за поточний день без статусу Доставлено. У налаштуваннях відображення можна вибрати період, за який потрібно відобразити замовлення, але система дозволить відобразити замовлення лише за період менше одного місяця. Налаштування періоду збережеться до наступного сеансу роботи користувача.

Всі доставки групуються за точками та статусами. Ті замовлення, які ще не почали готувати, але вже давно пора, будуть відображатися на початку списку. Також пріоритет будуть мати "проблемні" замовлення, вони будуть додатково виділені червоним кольором і будуть відображатися нагорі списку навіть при зміні фільтрів.

Система дозволяє самостійно налаштовувати групування, наприклад, за типами замовлень або за точками приготування чи статусу доставки.

У картках замовлень можна переглянути історію зміни статусів замовлення. У системі передбачені наступні статуси замовлень:

  • не підтверджена (використовується, якщо налаштовано підтвердження замовлень);
  • не оброблена (використовується для замовлень з зовнішніх систем, наприклад, сайту);
  • чекає (для заздалегідь замовлень на певний час);
  • пора готувати (замовлення ще не почали готувати);
  • готується (встановлюється після друку службового чека хоча б для однієї страви з замовлення);
  • приготовлено (встановлюється, коли з моменту встановлення статусу Готується минув час, вказаний у техкарті для приготування страви або коли кухня оновила статус страви в SyrveSousChef);
  • чекає відправки (встановлюється, коли замовленню ще не призначений кур'єр);
  • відправлено (встановлюється після друку фіскального чека, накладної та відправки кур'єра);
  • доставлено (встановлюється після відмітки кур'єра про виконання замовлення);
  • закрито (встановлюється, коли кур'єр повернувся в ресторан, а менеджер переводить замовлення в статус Закрито);
  • скасовано (встановлюється, коли клієнт скасовує замовлення).

Для зручності в системі можна налаштувати підсвічування різних статусів доставки, можна вибрати як колір шрифту, так і колір фону.

Обробка замовлень


Обробка замовлення починається з заповнення картки доставки. Якщо клієнт обраний зі списку, то в картці будуть заповнені всі дані; якщо ні, їх потрібно заповнити. Якщо у клієнта змінилася адреса чи номер телефону, у відповідному полі при оформленні доставки можна ввести нові дані. Після збереження замовлення вони збережуться і в наступний раз будуть доступні для вибору. Старі дані при цьому не видаляються.

Шукати клієнтів можна за ПІБ, номером телефону чи адресою. У такому випадку в відповідному полі автоматично підставиться те значення, за яким проводився пошук, навіть якщо це значення не перше у списку.

Після введення даних про клієнта вказується склад замовлення. При додаванні страв, які продаються за вагою, вартість автоматично буде перераховуватися з урахуванням ваги в замовленні. Для прискорення роботи можна шукати страви за артикулом і копіювати попередні замовлення клієнта.

Якщо у вас є система знижок при замовленні, її можна додати під час формування замовлення.

В SyrveDelivery доступні наступні системи знижок:

  • відсоткові;
  • вільна сума;
  • фіксована сума;
  • різні знижки для окремих категорій страв;
  • знижки за акціями SyrveCard;
  • ручні некомбіновані знижки при оплаті готівкою або знижки за карткою клієнта.

Замовлення на доставку можуть бути оплачені готівкою кур'єру, банківською карткою (на сайті або кур'єру), за рахунок закладу, ваучером або через бонусно-депозитну систему.

Технологічні картки

Опис

1706541092.jpg
ERneSt⚡️os
5 months ago
Monolithic or Microservices?

Monolithic or Microservices?

1706541092.jpg
ERneSt⚡️os
6 months ago
SQL в качестве API

SQL в качестве API

1706541092.jpg
ERneSt⚡️os
6 months ago
Что я понял, изучив 50 книг про IT?

Что я понял, изучив 50 книг про IT?

1706541092.jpg
ERneSt⚡️os
6 months ago

Робота з доставкою

Робота з доставкою (КЦ та Дарккітчен) Рекомендації по вивантаженню номенклатури для зовні...

1706541092.jpg
ERneSt⚡️os
5 months ago